Let, så skal dere finne


Let, så skal dere finne


Jeg lette etter en skatt
Men den er i meg
Kjære skatt
Og den er så fargerik
Som høstblader
Se mitt kjære barn
Din rikdom som du bare kan plukke
Din skog der du kan slappe av


Jeg lette etter roen
Men den er i meg
Når jeg slipper tankene mine
Når jeg bare står
Helt maktesløs mot en ukjent
Men vennlig kraft
Min kraft
Kjære deg, beklager, så sliten du var


Bank på,  så skal det bli lukket opp for dere


Jeg banker forsiktig
Som et vilt rådyr
Som ønsker å bli gjort tam
For det er ting å oppdage
Nye land og hav


Jeg banker på din dør
jeg bare kjente jeg måtte komme
Og lot meg selv følge etter
Endelig


Hvorfor var jeg så redd
Når det er
Absolutt
et sted til å være


Jeg trodde jeg måtte gjøre så mye
Men vi alle
I utgangspunktet utgjør en forskjell
I den store verden
Bare ved å være


Vær sammen med meg
Av og til
Lite grann
Alltid


Vær så snill


Be,  så skal dere få


Jeg ventet såpass lenge på meg selv At jeg klarer å vente på deg
For viktige ting skjer
Når man er klar


Jeg lette etter kjærlighet
Men den er  i meg
Kjære deg
Tusen takk for at du ventet
Til jeg slipper deg inn
Du kunne jo gitt opp
Allerede
Beklager for at jeg ikke har sett deg
Kan du tilgi meg
Jeg trodde ikke at man kan ha alt
Men jeg vet nå at jeg har allerede fått alt
Jeg er så heldig


Vær så god


Så godt du endelig kom
Den du virkelig er


Nå vet du hvem du er
Nå vet jeg hvem jeg er


Hva vil du nå da?
Det vet du sikkert


Elske
Plante et frø og se hva som spirer
Frøet vet best hvem den skal være
Kanskje det gror til en blomst,
Kanskje til  et tre, hav av trær,
Min egen skog
Kanskje


Lykke til


Tusen takk
Jeg ønsket å komme
For å oppleve hvor deilig det er å leve


Ja, det er deilig
Å leve
Sammen med meg
Sammen med dere
Jeg er her endelig
Takk for at dere ventet
Takk for at du ventet
Takk for at jeg ventet


Så godt å være her

Vær så god

Komentarze

Popularne posty